Egy sorozatkóros naplója...

Üdv! =)

2015. július 12. 10:07 - **Valcsa**

Egy filmes, zenés és könyves blog után úgy gondoltam, elindítom a negyedik (!) blogomat is (nem, nem vagyok normális... :D). Ahogy a cím is mutatja, ez a blog a különböző filmsorozatokról, tévésorozatokról fog szólni. Egyrészt részletes epizódleírásokat szeretnék, évad szerinti bontásokban - bár lehet, hogy csak én vagyok ilyen mániás, hogy sokszor kifejezetten keresem a sorozatok részeinek a tartalmát írott formában (mert valamiért szükségem van rá és már nem emlékszem vagy pl. hosszú idő telik el 2 évad között, és néhány részlet már homályos) és ilyen blogot nem is ismerek, ami nagyobb mennyiségben tartalmazná a sorozatokat és mutatná be a részletes tartalmukat.
Emellett röviden értékelem is, hogy nekem hogy tetszett, ajánlom-e vagy sem. :)

Bár nem úgy tűnhet, de a blog címén sokat agyaltam - az ilyenekben nem vagyok jó... :D Aztán végül a sorozatcore-nál maradtam, mert a filmes blogom neve "Egy filmkóros naplója", ennek mintájára lett most "Egy sorozatkóros naplója". :) Nem túl eredeti, nem túl frappáns, de ez van...

Letöltésekre, online filmnézésre nem lesz lehetőség, ezt már most szeretném leszögezni.

Igyekszem mihamarabb hozni az első sorozatévadot. :) Addig is szép napot mindenkinek, és jó sorozatozást! ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatcore.blog.hu/api/trackback/id/tr377619494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása